יוגב לאתר קול חי: "כל ערבי שתיעד ולא עזר לפצועים הוא שותף מלא לרצח"

ארי וידר | צילומסך: ערוץ 2 No Comments on יוגב לאתר קול חי: "כל ערבי שתיעד ולא עזר לפצועים הוא שותף מלא לרצח"
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מפלגת הבית היהודי אוגפת את נתניהו מימין ולצד דרישתה למעשים נחרצים בעקבות גל הטרור, הודיעה המפלגה כי תקיים את ישיבת הסיעה בעיר העתיקה בירושלים.

הבוקר נרשמה תקרית יוצאת דופן כאשר חבר הכנסת מוטי יוגב מהבית היהודי שהקים לשכה זמנית ברחוב הגיא, מקום הפיגוע במוצאי שבת האחרונה, חסם בגופו ערביה מבוגרת שקיללה יהודים. שוטרים ששהו במקום ניסו לאפשר לערביה לעבור, אולם יוגב לא התרצה וחסם שוב ושוב בגופו את הערביה.

בתגובה אמר ח"כ מוטי יוגב לאתר 'קול חי': "ערבייה שמקללת יהודים ומזלזלת במשפחת הנרצח, לא תעבור פה ברחוב בחופשיות. כל ערבי שתיעד ולא עזר לפצועים הוא שותף מלא לרצח."

"יהודים הלכו הולכים וימשיכו ללכת ללא חשש בכל רחובותיה של ירושלים המאוחדת" אמר יוגב והוסיף "אין לי ספק שבטיפול מערכתי, הערכות מצב אמיתיות והיערכות נכונה ובע"ה, נדע ונצליח לנצח את הטרור ולהשיב את הביטחון לירושלים בירת ישראל ובכלל".

לטענת יוגב, שהינו אלוף משנה במילואים, צריכים כוחו הביטחון לערוך בידוק בטחוני מדוקדק בכניסה להר הבית על מנת לא לאפשר החדרת אמצעי לחימה, בנוסף לדבריו צריכה המשטרה לתפוס שטחים נוספים במזרח ירושלים על מנת לאפשר ביטחון.



0 תגובות